Versace For H&M

Vad tycker ni om collectionen som Versace har designat för H&M ?
Jag tycker att det fanns en del snygga saker men det mesta var "för mycket" för min smak, Stampa och Frange delen av collectionen är tacky och överarbetat, men hey det är bara min åsikt ;)
Jag gillar vissa plagg från Pelle Borchie delen och jag
älskar Baby Doll delen :)

Jag tycker att Lanvin for H&M var mycket intressantare och snyggare, dock så var det många klagomål om kvaliten, hoppas att kvaliten Versace For H&M är bättre.
Lilla klänning: 1299 kr
Röd klänning: 699 kr
Svart klänning: 1299 kr
Leggings: 299 kr

Kommentarer
Postat av: Tina

håller med dig helt, älskar också baby doll delen, men dom där leggingsen är för tråkiga men tror nog att dom kommer ta slut på kort tid med tanke på det låga priset, folk vill bara köpa något för att det är versace, hahah losers...

2011-11-16 @ 00:23:33
Postat av: Stella

Allt var Fult och det såg jäkligt billigt ut, besviken är ordet..

2011-11-16 @ 00:24:13
Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! :D

allt bra?

kram, http://hannalovisasol.se

2011-11-16 @ 19:55:02
Postat av: Sandraa

Hej! Hoppas allt är bra med dig :)

Ville bara tala om att på min blogg kan din blogg bli tipsad till 2000 andra läsare, det ända du behöver göra är att anmäla dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/november/bloggtipsvinnare-ny-tavling-2.html#comment



Sen får du inte missa min och Linda´s affärsblogg!

Ska såsmåning om öppna eget företag med smycken, naglar , underkläder och massa annat.

Nu kan ni följa med oss fram emot eget företag och även se smycken och naglar m.m som kommer finnas på webbshoppen & gelénaglar till billiga priser.

Så kika in här: http://jewelrynails.blogg.se/

Säg gärna vad du tycker om idéen och vad skulle du mer vilja läsa i den bloggen?

Kram!

2011-11-16 @ 20:21:08
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: Aida

Jag gillar allt förutom frange delen :)

2011-11-17 @ 12:37:53
Postat av: Hanna

jag gillade bara baby doll delen, den var riktigt chic och modern :)

2011-11-17 @ 12:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0